BADANIA UŻYTECZNOŚCI


referencje


Badania użyteczności

Użyteczność (webusability) mówi nam o tym, w jakim stopniu serwis (lub aplikacja) jest intuicyjny i łatwy w użyciu. Badania użyteczności pozwalają ocenić intuicyjność nawigacji (sprawność poruszania się w serwisie), łatwość dotarcia do kluczowych informacji oraz jakość komunikacji z użytkownikiem. Dostarczają one też wskazówek co do zmian, które usprawnią funkcjonowanie serwisu.

Nasze usługi związane z badaniami użyteczności


Metodologia badan

Metodologia badań

Użyteczność serwisu można zbadać za pomocą różnych technik. Każda z nich ma swoje zalety i wady, wszystkie jednak prowadzą do tego samego celu: poprawienia funkcjonowania strony internetowej. Tutaj znajdziesz zestawienie, które pomoże Ci wybrać optymalną technikę badawczą.

czytaj dalej »


Korzysci z badan

Korzyści z badań

Często budżet przeznaczony na stworzenie i utrzymanie serwisu czy aplikacji jest ograniczony – wówczas działania związane z poprawą użyteczności bywają postrzegane jako dodatkowy, luksusowy wydatek. Tymczasem problemy z użytecznością powodują frustrację i – zwykle bardzo szybko – porzucenie serwisu czy aplikacji.

czytaj dalej »


Laboratorium uzytecznosci

Laboratorium użyteczności

Testy z użytkownikami prowadzimy w naszym nowoczesnym studiu badawczym w centrum Krakowa. Stanowisko testowe oraz obserwacyjne są wyposażone w nowoczesny sprzęt, który pozwala prowadzić badania w doskonałych warunkach.

czytaj dalej »


Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów oraz zamieściliśmy nasze odpowiedzi. Jeżeli sam chcesz zadać pytanie, które tutaj nie padło, możesz to zrobić. 

czytaj dalej »